• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Експорт косметики в Канаду: практичні поради

2 червня в Києві відбувся Cosmetics Ukraine 2017 International Forum, який зібрав представників міжнародних та вітчизняних косметичних брендів. Учасники форуму мали можливість зустрітися з провідними світовими компаніями – постачальниками сировини, упаковки, обладнання. Під час конференції присутні ознайомились з інноваціями, правилами регулювання експорту косметичних засобів, нюансами законодавства і ринковими тенденціями. Одним з важливих питань, яке озвучувалось під час конференції, – питання логістики косметичних засобів. Зокрема, керівник департаменту морських перевезень групи логістичних компаній ZAMMLER Оксана Березняк докладно розповіла про тонкощі доставки косметики в Канаду. Наводимо основні тези, які озвучила експерт в якості поради українським експортерам. Варіанти доставки товарів до Канади Найбільш підходящі способи доставки косметичних засобів з України в Канаду: контейнерні перевезення, збірні відправки, авіаперевезення. 1 Особливості доставки косметики та засобів гігієни. При експорті слід звертати увагу на наступні моменти: – Температурний режим. Дуже багато косметичних засобів вимагають жорсткої підтримки певної температури, як правило пониженої, але не низької. Зазвичай,  рекомендована температура для перевезення косметики +10 градусів Цельсія. Переважна більшість косметичних засобів не можна охолоджувати нижче зазначеної температури. Багато засобів втрачають свої корисні властивості і при перевищенні допустимої температури. Таким чином, в першу чергу слід звернути увагу на кліматичні можливості транспорту перевізника. В основному для перевезення косметики використовують транспорт з рефрижераторною установкою, яка дозволяє підтримувати необхідний температурний режим і вологість на одному рівні довгий час. Для перевезення на невеликі відстані можна використовувати ізотермічні кузова, для далеких відстаней підійде рефрижераторний контейнер.

– Страхування. З огляду на специфіку товару, на етапах доставки якого можуть проходити різні процедури (перепакування, вантажно-розвантажувальні роботи, тимчасове зберігання на складі, доставка декількома видами транспорту до пункту призначення, огляди митними органами і т.д.), даний вид товару бажано страхувати. Це дозволить зменшити ризики, пов’язані з фінансовими втратами, а саме: розкраданням, втратою, пошкодженням товару, недостачею і т.д.

Особливу увагу слід звернути на перевезення небезпечних, легкозаймистих і крихких вантажів. Є багато видів косметичних засобів, що містять спирт або інші легкозаймисті речовини. Тому компанія-перевізник повинна мати всі необхідні знання про правила перевезення такого небезпечного вантажу. Багато косметичних засобів для забезпечення збереження всіх корисних властивостей  одразу фасують в скляну тару, що також вимагає від перевізника особливої уваги та обережності. При здійсненні перевезення такого роду тари, вона повинна бути позначена необхідними символами і знаками, а також – надійно закріплена у відповідності до техніки безпеки. Упаковка косметики та засобів гігієни при відправленні товару При неякісному пакуванню товару (коли виробник економить час/місце в контейнері) може виникати випаровування води, випаровування спирту, інших розчинників, випаровування ароматичних речовин, розлив, бій, підвищення в’язкості, затвердіння, ослаблення запаху (синтетичних запашних речовин), зміна запаху (натуральних запашних речовин), зміна кольору, псування інгредієнтів і ін. 2 Документообіг для експорту з косметики в Канаду Багато косметичних засобів вимагають оформлення додаткових дозвільних документів, сертифікації в регіоні доставки, супровідної документації до небезпечного вантажу і тп. Професійна компанія-перевізник завжди заздалегідь повідомить про набір документів, які необхідно оформити до перевезення. Особливо це важливо у випадках перетину державного кордону, коли відбувається митне очищення косметики. Які проблеми можуть виникати при відправленні вантажу? • неякісна упаковка; • неправильне розподіл товар всередині транспортного засобу; • відсутність маркування (вимога до транспортування) або помилки в маркуванні; • відсутність складу продукції; • незаявлена ТМ; • відсутність заявленого обсягу і маси продукції в упаковці; • недотримання температурного режиму; • недотримання режиму фактору безпеки при перевезенні небезпечних вантажів; • заборона на перевезення деякими видами транспорту певних груп косметичних товарів (наприклад: аерозолі не можна перевозити авіатранспортом) і ін. Так само Оксана Березняк підкреслила, що при організації експорту, питання логістики краще доручити логістичному оператору, який вже позитивно себе зарекомендував на ринку. Бажано, щоб компанія, була 3PL-оператором, могла організувати перевезення будь-яким видом транспорту, а також надавала митно-брокерські послуги.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук