• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

ZAMMLER GROUP на Future of Logistics #3: Інновації в E-commerce доставці

27 лютого в рамках заходу «Future of Logistics #3: Інновації в E-commerce доставці» поділитися досвідом зібралися провідні експерти в галузі, а саме представники компаній ZAMMLER GROUP, Розетка, CoreTeka та Укрпошта. Захід був присвячений актуальним питанням, які виникають у бізнесу в період динамічного зростання долі еcommerce-торгівлі на ринку. Зокрема, таким, як впровадження еcommerce-інновацій у великих компаніях, сезонність та управління логістичними потоками під час пікових навантажень, які «болі» бізнесу вирішує фулфілмент, а також про інновації, які варто очікувати у прийдешньому році.

Керівник проектів з контрактної логістики ZAMMLER Євгенія Береза та Key account manager Ганна Костюченко в рамках заходу поділились з аудиторією своїм досвідом в наданні повного комплексу логістичних послуг для e-commerce.  Експерти констатували, що якісний фулфілмент – це альтернатива традиційним способам роботи е-магазинів, яка забезпечує прийом, розміщення, зберігання, комплектацію та відвантаження товарів, а також оформлення повернень. І головне, що це все в рамках роботи з одним підрядником. Дана послуга дає можливість спрогнозувати та запланувати необхідні площі для складування в залежності від сезонності та пікових навантажень. Автоматизація більшості складських процесів та надання клієнтам доступу в особистий кабінет дозволяють постійно контролювати залишки товарів на складі, строки їх придатності та статуси замовлень. Також слід зазначити, що чітко відлагоджені процеси на складі прямо впливають на строки доставки замовлення кінцевому споживачу.

Розуміючи, що сучасний покупець має потребу у фото і відео контенті, обираючи товари для замовлення,  ZAMMLER включив цю послугу, зробивши фулфілмент ще більш опціональним. «Передаючи свою логістику на аутсорс, власник бізнесу одночасно вирішує ряд «болючих» питань і отримує налагоджені процеси з можливістю постійного контролю»,- підсумувала Євгенія. Таким чином, для того, щоб утримати сталі позиції на ринку, інтернет-магазинам та маркетплейсам потрібно вчасно залучати до своїх процесів експертів логістичного оператора, які зможуть забезпечувати безперебійний товарообіг, якщо самостійна обробка великих об’ємів замовлень стає не під силу. Логістичні ж компанії, зі свого боку, мають постійно удосконалювати якість сервісів та розширювати їх спектр у відповідності до потреб e-commerce ринку.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися