• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей с нарушением зрения
Для людей с нарушением зрения

(укр) Конкурс для студентів від ZAMMLER

(укр) Група логістичних компаній ZAMMLER при підтримці Асоціації “Український логістичний Альянс” оголошує Всеукраїнський конкурс студентських робіт на тему «Транспортна логістика: вихід на ринок США»

Якщо ти амбітний, не боїшся складних завдань та мрієш про кар’єру в логістиці – цей конкурс саме для тебе.

Група логістичних компаній ZAMMLER надає можливість майбутнім логістам спробувати свої сили та реалізувати теоретичні знання на практиці. Це – реальний шанс стати частиною однієї із найбільших логістичних компаній України.

«Підняття престижу професії логіста, підтримка молодих спеціалістів – одне із завдань, які ставлять перед собою у ZAMMLER. Ми готові інвестувати в майбутніх логістів, бо тільки від людей, від їх професіоналізму, залежить розвиток країни в цілому та логістичної галузі зокрема. І в цьому конкурсі ми робимо акцент не стільки на фінансовому заохочені студентів, скільки – на можливості реалізуватись у професії. Ми даємо чітке завдання і очікуємо конкретного результату. Ми обираємо найкращих і бачимо їх частиною нашої команди», – Віктор Шевченко, генеральний директор групи компаній ZAMMLER.

Завдання конкурсу – розробити повноцінний бізнес-план для покупки транспортної компанії в США, попередньо провівши аналіз транспортного ринку.

Вхідні дані:

  • Конкурсант самостійно обирає компанію, попередньо провівши аналіз ринку та навівши аргументи, що вплинули на вибір конкретної компанії.
  • Компанія має бути реальною, вже існуючою на транспортному ринку США, містити мінімальний штат співробітників та приносити дохід (важливо, щоб компанія не була збитковою).
  • Базування компанії: запропоноване місце розташування від організаторів – східне узбережжя США або Середній Захід, також можливий інший варіант  розташування – на розсуд доповідача з аргументацією вибору.
  • Конкурсант самостійно визначає місію компанії та спектр транспортних послуг (тенти, рефрижератори, цистерни, контейнеровози), які надаватиме компанія.
  • Обсяг можливих інвестицій – від 300 до 800 тис. дол. США. (В разі необхідності зміни суми інвестицій, конкурсант має надати розрахунки, якими він керувався приймаючи рішення).
  • Термін окупності інвестицій – 3-4 роки. (Конкурсант повинен підготувати детальний аргументований план розвитку компанії).

Обов’язкові елементи в бізнес-проекті:

  • Короткий аналіз транспортного ринку (розмір, динаміка, потенціал). Сегментація ринку і виділення ключових сегментів (за видами транспортних послуг).
  • Конкурентний аналіз ринку, аналіз цін конкурентів по транспортним послугам, обґрунтування рішення працювати на обраному конкурсантом сегменті ринку. (При описі дослідження рекомендовано користуватися стандартною методикою аналізу п’яти сил Портера: існуючі конкуренти, потенційні конкуренти, конкуренти з боку послуг, які є замінниками, постачальники, споживачі).
  • Опис правових аспектів бізнесу. Основні умови діяльності компанії на ринку (перелік дозвільних документів для покупки існуючого підприємства), вимоги щодо дотримання вимог регулюючих і контролюючих органів (ліцензування, оподаткування, можливі податкові пільги і умови їх отримання і т.д.).
  • Чіткий та детальний інвестиційний план із зазначенням термінів та етапів окупності інвестицій.
  • Прогнозований розрахунок рентабельності бізнесу з урахуванням вартості інвестицій і можливих взятих кредитів.
  • Штатний розклад компанії.
  • Стратегія розвитку бізнесу на перших два роки роботи компанії.
  • Пропозиції по системі ключових бізнес-показників (КБП) для оцінки роботи компанії. Прогноз за результатами роботи компанії в системі КБП до кінця першого і другого року роботи.

Форма опису проекту у вигляді бізнес-плану проекту.

Етапи конкурсу – 2 етапи:

1 етап – конкурсанти надсилають роботи до оргкомітету конкурсу,

2 етап – жюрі відбирає кращі роботи та запрошує їх авторів для особистої презентації та захисту проекту.

Термін подачі робіт: до 24 лютого 2017 року.

Критерії відбору: головний критерій – реалістичність ідеї, оригінальність маркетингової стратегії, можливість її впровадження та практичне значення отриманих результатів, обґрунтування економічної ефективності проекту.

Призовий фонд:

1-е місце –7 тис. грн. і залучення переможця до реалізації описаного проекту із стажуванням у США протягом 1 року.

2-е місце – 3 тис. грн. і ланч із генеральним директором компанії ZAMMLER.

3-є місце – проходження стажування в компанії ZAMMLER.

Запрошуємо до змагання молодих, креативних і амбітних студентів!!!

Роботи надсилати за адресою:

04071, м. Київ, вул. Костянтинівська 2А, 2 поверх, офіс “УЛА”.

Електронний варіант роботи надсилати за адресою: info@ula-online.org

Подать заявку
Спасибо!

В ближайшее время наш специалист
свяжется с Вами

Познакомиться
Оставить отзыв