• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Version of the site for the visually impaired
Version of the site for the visually impaired

(укр) Конкурс для студентів від ZAMMLER

(укр) Група логістичних компаній ZAMMLER при підтримці Асоціації “Український логістичний Альянс” оголошує Всеукраїнський конкурс студентських робіт на тему «Транспортна логістика: вихід на ринок США»

Якщо ти амбітний, не боїшся складних завдань та мрієш про кар’єру в логістиці – цей конкурс саме для тебе.

Група логістичних компаній ZAMMLER надає можливість майбутнім логістам спробувати свої сили та реалізувати теоретичні знання на практиці. Це – реальний шанс стати частиною однієї із найбільших логістичних компаній України.

«Підняття престижу професії логіста, підтримка молодих спеціалістів – одне із завдань, які ставлять перед собою у ZAMMLER. Ми готові інвестувати в майбутніх логістів, бо тільки від людей, від їх професіоналізму, залежить розвиток країни в цілому та логістичної галузі зокрема. І в цьому конкурсі ми робимо акцент не стільки на фінансовому заохочені студентів, скільки – на можливості реалізуватись у професії. Ми даємо чітке завдання і очікуємо конкретного результату. Ми обираємо найкращих і бачимо їх частиною нашої команди», – Віктор Шевченко, генеральний директор групи компаній ZAMMLER.

Завдання конкурсу – розробити повноцінний бізнес-план для покупки транспортної компанії в США, попередньо провівши аналіз транспортного ринку.

Вхідні дані:

  • Конкурсант самостійно обирає компанію, попередньо провівши аналіз ринку та навівши аргументи, що вплинули на вибір конкретної компанії.
  • Компанія має бути реальною, вже існуючою на транспортному ринку США, містити мінімальний штат співробітників та приносити дохід (важливо, щоб компанія не була збитковою).
  • Базування компанії: запропоноване місце розташування від організаторів – східне узбережжя США або Середній Захід, також можливий інший варіант  розташування – на розсуд доповідача з аргументацією вибору.
  • Конкурсант самостійно визначає місію компанії та спектр транспортних послуг (тенти, рефрижератори, цистерни, контейнеровози), які надаватиме компанія.
  • Обсяг можливих інвестицій – від 300 до 800 тис. дол. США. (В разі необхідності зміни суми інвестицій, конкурсант має надати розрахунки, якими він керувався приймаючи рішення).
  • Термін окупності інвестицій – 3-4 роки. (Конкурсант повинен підготувати детальний аргументований план розвитку компанії).

Обов’язкові елементи в бізнес-проекті:

  • Короткий аналіз транспортного ринку (розмір, динаміка, потенціал). Сегментація ринку і виділення ключових сегментів (за видами транспортних послуг).
  • Конкурентний аналіз ринку, аналіз цін конкурентів по транспортним послугам, обґрунтування рішення працювати на обраному конкурсантом сегменті ринку. (При описі дослідження рекомендовано користуватися стандартною методикою аналізу п’яти сил Портера: існуючі конкуренти, потенційні конкуренти, конкуренти з боку послуг, які є замінниками, постачальники, споживачі).
  • Опис правових аспектів бізнесу. Основні умови діяльності компанії на ринку (перелік дозвільних документів для покупки існуючого підприємства), вимоги щодо дотримання вимог регулюючих і контролюючих органів (ліцензування, оподаткування, можливі податкові пільги і умови їх отримання і т.д.).
  • Чіткий та детальний інвестиційний план із зазначенням термінів та етапів окупності інвестицій.
  • Прогнозований розрахунок рентабельності бізнесу з урахуванням вартості інвестицій і можливих взятих кредитів.
  • Штатний розклад компанії.
  • Стратегія розвитку бізнесу на перших два роки роботи компанії.
  • Пропозиції по системі ключових бізнес-показників (КБП) для оцінки роботи компанії. Прогноз за результатами роботи компанії в системі КБП до кінця першого і другого року роботи.

Форма опису проекту у вигляді бізнес-плану проекту.

Етапи конкурсу – 2 етапи:

1 етап – конкурсанти надсилають роботи до оргкомітету конкурсу,

2 етап – жюрі відбирає кращі роботи та запрошує їх авторів для особистої презентації та захисту проекту.

Термін подачі робіт: до 24 лютого 2017 року.

Критерії відбору: головний критерій – реалістичність ідеї, оригінальність маркетингової стратегії, можливість її впровадження та практичне значення отриманих результатів, обґрунтування економічної ефективності проекту.

Призовий фонд:

1-е місце –7 тис. грн. і залучення переможця до реалізації описаного проекту із стажуванням у США протягом 1 року.

2-е місце – 3 тис. грн. і ланч із генеральним директором компанії ZAMMLER.

3-є місце – проходження стажування в компанії ZAMMLER.

Запрошуємо до змагання молодих, креативних і амбітних студентів!!!

Роботи надсилати за адресою:

04071, м. Київ, вул. Костянтинівська 2А, 2 поверх, офіс “УЛА”.

Електронний варіант роботи надсилати за адресою: info@ula-online.org

Apply
Thank you!

Our specialist
will contact you soon

Become acquainted
Give feedback