• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
视障人士网站的版本
视障人士网站的版本

(укр) Експеримент на кордоні та проєкт електронної черги: що обговорювала логістична галузь упродовж тижня

(укр)

Державна митна служба анонсувала зміни на українсько- польському кордоні із 1-ого вересня.  Тепер з 4-х пунктів пропуску – «Рава-Руська – Хребенне»,  «Краківець – Корчова», «Шегині – Медика», «Ягодин – Дорогуск» приберуть авто, повною масою до 7,5 тон. І переведуть їх на інші пункти пропуску – «Устилуг-Зосин», «Грушів-Будомеж», «Смільниця-Кросценко», «Угринів-Долгобичув». Наразі цей експеримент із розвантаження кордону триватиме до 30 листопада.  

У такому режимі уже працює «Ягодин – Дорогуск» –  там не пропускають навіть легкові авто. І ситуація із проїздом значно покращилась. Якщо пілотне випробування мине вдало, експерти ZAMMLER припускають: пропускна спроможність на  українсько-польському кордоні може збільшитися на 10 відсотків. 

Та загалом поки що черги великі – нещодавно авто компанії стояло у черзі на пропуску «Рава-Руська – Хребенне» упродовж тижня. Для зерновозів цей термін подовжується ще на три дні – саме стільки часу потрібно для фітосанітарного контролю. Адже і змін мало, і кількість фахівців, які надають цю послугу з боку Польщі – недостатня. 

З-поміж новин, які галузь обговорювала цього тижня – і проєкт електронної черги на кордоні. Його незабаром має представити Міністерство інфраструктури, заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль. Так водії зможуть заздалегідь забронювати місце онлайн – а не рухатися у живій черзі, як зараз. 

Спроби запустити  цю електронну чергу на кордоні уряд робив із 2020-ого року, але поки безрезультатно. Зокрема електронну чергу мали запустити 15 лютого – на пунктах пропуску “Ужгород-Вишнє Нємецке” на українсько-словацькому кордоні та “Чоп-Загонь” на кордоні з Угорщиною.

Така система уже працювала і доволі успішно в українських портах – розповідають у ZAMMLER GROUP.  І давно стала нормою для багатьох країн світу.  Адже завдяки електронній черзі, митники бачать у реальному часі кількість авто на кордоні і можуть рівномірно розподіляти завантаження. 

Але перш ніж така система запуститься, потрібна готова інфраструктура на кордоні – із паркінгами, місцями відпочинку для водіїв.  Щоб водії могли відстояти паузу на на паркінгу. Зазвичай час втрачають після перетину кордону –  мають зробити відстій, бо до того рухалися в черзі.  А так могли би відпочити у терміналі на парковці – потім швидко пройти кордон із електронною чергою, а уже потім – рушати за маршрутом. 

І про інші новини, котрі обговорювала галузь минулого тижня – докладніше далі.

На кордонах до ЄС вантажівки стоять у чергах більше тижня https://cutt.ly/fXIRXLu

Непродуктивні простої вантажівок на кордоні: хто винен і що робити? https://cutt.ly/LXIThbn

Розширюємо вікно в Європу: як Україна буде модернізувати свій західний кордон  https://cutt.ly/2XITTBH

提交你的申请

在不久的将来,我们的专家
会与您联系

熟悉
给予反馈