(укр) Група логістичних компаній ZAMMLER при підтримці Асоціації “Український логістичний Альянс” оголошує Всеукраїнський конкурс студентських робіт на тему «Транспортна логістика: вихід на ринок США»
Якщо ти амбітний, не боїшся складних завдань та мрієш про кар’єру в логістиці – цей конкурс саме для тебе.
Група логістичних компаній ZAMMLER надає можливість майбутнім логістам спробувати свої сили та реалізувати теоретичні знання на практиці. Це – реальний шанс стати частиною однієї із найбільших логістичних компаній України.
«Підняття престижу професії логіста, підтримка молодих спеціалістів – одне із завдань, які ставлять перед собою у ZAMMLER. Ми готові інвестувати в майбутніх логістів, бо тільки від людей, від їх професіоналізму, залежить розвиток країни в цілому та логістичної галузі зокрема. І в цьому конкурсі ми робимо акцент не стільки на фінансовому заохочені студентів, скільки – на можливості реалізуватись у професії. Ми даємо чітке завдання і очікуємо конкретного результату. Ми обираємо найкращих і бачимо їх частиною нашої команди», – Віктор Шевченко, генеральний директор групи компаній ZAMMLER.
Завдання конкурсу – розробити повноцінний бізнес-план для покупки транспортної компанії в США, попередньо провівши аналіз транспортного ринку.
Вхідні дані:
- Конкурсант самостійно обирає компанію, попередньо провівши аналіз ринку та навівши аргументи, що вплинули на вибір конкретної компанії.
- Компанія має бути реальною, вже існуючою на транспортному ринку США, містити мінімальний штат співробітників та приносити дохід (важливо, щоб компанія не була збитковою).
- Базування компанії: запропоноване місце розташування від організаторів – східне узбережжя США або Середній Захід, також можливий інший варіант розташування – на розсуд доповідача з аргументацією вибору.
- Конкурсант самостійно визначає місію компанії та спектр транспортних послуг (тенти, рефрижератори, цистерни, контейнеровози), які надаватиме компанія.
- Обсяг можливих інвестицій – від 300 до 800 тис. дол. США. (В разі необхідності зміни суми інвестицій, конкурсант має надати розрахунки, якими він керувався приймаючи рішення).
- Термін окупності інвестицій – 3-4 роки. (Конкурсант повинен підготувати детальний аргументований план розвитку компанії).
Обов’язкові елементи в бізнес-проекті:
- Короткий аналіз транспортного ринку (розмір, динаміка, потенціал). Сегментація ринку і виділення ключових сегментів (за видами транспортних послуг).
- Конкурентний аналіз ринку, аналіз цін конкурентів по транспортним послугам, обґрунтування рішення працювати на обраному конкурсантом сегменті ринку. (При описі дослідження рекомендовано користуватися стандартною методикою аналізу п’яти сил Портера: існуючі конкуренти, потенційні конкуренти, конкуренти з боку послуг, які є замінниками, постачальники, споживачі).
- Опис правових аспектів бізнесу. Основні умови діяльності компанії на ринку (перелік дозвільних документів для покупки існуючого підприємства), вимоги щодо дотримання вимог регулюючих і контролюючих органів (ліцензування, оподаткування, можливі податкові пільги і умови їх отримання і т.д.).
- Чіткий та детальний інвестиційний план із зазначенням термінів та етапів окупності інвестицій.
- Прогнозований розрахунок рентабельності бізнесу з урахуванням вартості інвестицій і можливих взятих кредитів.
- Штатний розклад компанії.
- Стратегія розвитку бізнесу на перших два роки роботи компанії.
- Пропозиції по системі ключових бізнес-показників (КБП) для оцінки роботи компанії. Прогноз за результатами роботи компанії в системі КБП до кінця першого і другого року роботи.
Форма опису проекту –у вигляді бізнес-плану проекту.
Етапи конкурсу – 2 етапи:
1 етап – конкурсанти надсилають роботи до оргкомітету конкурсу,
2 етап – жюрі відбирає кращі роботи та запрошує їх авторів для особистої презентації та захисту проекту.
Термін подачі робіт: до 24 лютого 2017 року.
Критерії відбору: головний критерій – реалістичність ідеї, оригінальність маркетингової стратегії, можливість її впровадження та практичне значення отриманих результатів, обґрунтування економічної ефективності проекту.
Призовий фонд:
1-е місце –7 тис. грн. і залучення переможця до реалізації описаного проекту із стажуванням у США протягом 1 року.
2-е місце – 3 тис. грн. і ланч із генеральним директором компанії ZAMMLER.
3-є місце – проходження стажування в компанії ZAMMLER.
Запрошуємо до змагання молодих, креативних і амбітних студентів!!!
Роботи надсилати за адресою:
04071, м. Київ, вул. Костянтинівська 2А, 2 поверх, офіс “УЛА”.
Електронний варіант роботи надсилати за адресою: info@ula-online.org