• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
视障人士网站的版本
视障人士网站的版本

(укр) Ціни на товари з Китаю суттєво зростуть

(укр) З лютого ціни на товари з Китаю можуть суттєво зрости

З лютого товари з Китаю можуть суттєво подорожчати. Про це розповіли у групі логістичних компаній ZAMMLER.

Підвищення цін прогнозується у зв’язку з ростом вартості (більш, ніж утричі) морських перевезень з Китаю. Причин цього декілька.

Перша – брак порожніх контейнерів для експортних товарів

У КНР нині експорт переважає над імпортом. Через те, що товарів у Китай ввозиться суттєво менше, ніж поставляється з Китаю, контейнерів для відправки вантажів катастрофічно не вистачає. 

Морські лінії змушені привозити порожні контейнери з інших країн, відміняти судовиходи з фідерних портів і переносити їх у основні, або взагалі відміняти судовиходи у зв’язку з нерентабельністю рейсів.  Такі дії призводять до додаткових витрат на перевезення товарів на довші відстані. Також це спричиняє збільшення транзитного часу на доставку вантажів до порту призначення і, як наслідок, виникнення дефіциту товарів. 

“Наприклад, один з наших клієнтів,  постачальник електронної техніки, опинився у ситуації, коли замість 9 контейнерів із технікою з Китаю до нього вийшло 5 контейнерів на запланований судовихід. Більше порожніх контейнерів у морської лінії не було. Оскільки у більшості ліній судовиходи відбуваються раз у тиждень, ще 4 контейнери ми змушені були відправити на наступний тиждень відповідно по вищому тарифу. Спробувати забронювати ці контейнери з іншою лінією ми теж не могли, тому що існує таке поняття як “cancellation fee” – штраф за відміну букінгу. Зазвичай він становив 250-300USD/за 40 футовий контейнер, зараз ця цифра подекуди досягає 2000USD. Ми і наш клієнт стали заручниками ситуації,”– розповідає Катерина Бобошко, керівниця відділу продажів (FS,FA) групи логістичних компаній ZAMMLER. 

Друга – пік сезону

Новорічні свята в Україні у січні та китайський новий рік у лютому. Вже традиційно у цей період морські лінії вводять надбавку 500-700 доларів за TEU (один 20-ти футовий контейнер). Цього року ця сума утричі вища – від 1500 доларів. Так у Китаї хочуть компенсувати збитки, які отримали у цей же період минулого року через початок пандемії COVID-19 та жорсткого локдауну. 

За словами Катерини Бобошко, якщо у травні доставка одного сорокафутового контейнера вартувала близько 3 тис. $, то у січні ціна за такий контейнер з основних портів коливатиметься в межах 9-10 тис. $. Багато товарів з низькою собівартістю взагалі перестали відвантажуватись. Наприклад, харчові добавки. Зараз їх швидше та надійніше закуповувати у Європі, а по ціні нині виходить еквівалентно доставці з Китаю. Багато українських виробників та постачальників, які не мають можливості переорієнтації з китайського ринку, взагалі зупинили закупки деяких товарів.

Всі ці проблеми у морському фрахті почнуть потроху стабілізуватись з березня. А поки багато клієнтів переорієнтовують свій вантажопотік з морських перевезень на доставку залізницею, відзначають у групі компаній ZAMMLER, яка наразі є офіційним партнером китайського оператора прямого контейнерного потягу до Київ-Лісок.

У ZAMMLER зазначають, що головними перевагами доставки вантажу з Китаю до України залізничним транспортом є надійність, привабливий  транзитний час (зараз, у пік сезону, 20-25 днів) та, на сьогоднішній день, ідентичною, у порівнянні з морською, вартістю перевезень.

При необхідності уточнень та додаткових коментарів- звертайтесь за тел.+380977471231 (Уляна) або u.kolodii@zammler.com.ua 

提交你的申请

在不久的将来,我们的专家
会与您联系

熟悉
给予反馈