• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Поштомати чи відділення: що обирають українці? Коментар Віктора Шевченка для Forbes Україна

Доправлення кур’єрами, до поштомату чи у відділення? Що частіше обирають українці, коли замовляють товари? Та які прогнози щодо розвитку поштової логістики.

Думками із цього приводу співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко поділився у коментарі для статті “Forbes Україна.”

У ній йдеться про основних гравців на ринку поштових перевезень та міжнародний досвід, який може використовувати і використовує Україна.

Нині найбільші компанії роблять ставки на міжнародні доправлення, адже українці почали більше купувати онлайн за кордоном. Також розвивають мережі поштоматів, бо такий сервіс зручний так безпечний.
Згадують і про польський підхід – встановлення великих поштоматів на 100–200 комірок кожен. Це збільшує продуктивність кур’єра та знижує собівартість доставки.

Польщі знадобилося 10 років, аби культура використання поштоматів стала масовою. В Україні перші поштомати з’явилися у 2014-2015 роках. Отже за три-чотири роки можна буде підбивати перші підсумки”, каже співвласник групи логіcтичних компаній ZAMMLER Віктор Шевченко.

Українці до поштоматів ще не звикли, хоча ситуація поступово змінюється. За час пандемії частки кур’єрів та поштоматів подвоїлися, але на відділення ще й досі припадає близько 70% усіх доставок.

Весь матеріал можна прочитати у свіжому номері “Forbes Україна” або за посиланням (доступ за підпискою) https://bit.ly/34D5Jaa

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук