• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
视障人士网站的版本
视障人士网站的版本

Ситуація на логістичному ринку: комерційний директор ZAMMLER про нові маршрути та ключові проблеми

(укр)

За більш ніж два місяці війни в Україні деякі компанії вже встигли перебудувати свій бізнес, тоді як інші – ще тільки стають на воєнні рейки.

EBA Management Development Centre та ZAMMLER провели спільну online-лекцію: Логістика під час війни. Антон Цимбал, комерційний директор групи логістичних компаній ZAMMLER, детально розповів про ситуацію на логістичному ринку.

Зокрема говорили про :
• зміни ланцюгів постачань у зв‘язку з повномасштабною війною в Україні, блокуванням портів та закриттям авіапростору;
• роботу різних видів перевезень та перепони на їхньому шляху;
• ситуацію на ринку складських площ.

Серед ключових складнощів логістичної сфери Антон Цимбал виокремлює наступні:

• значну перевагу експортних вантажів над імпортними;
• низьку завантаженість транспорту;
• брак палива та водіїв;
• нові маршрути доставки – в об’їзд підірваних мостів та небезпечних ділянок;
• тотальний дефіцит складських площ, особливо у західних регіонах.

Імпорт нині потроху оживає і став активнішим у порівнянні з минулим місяцем, але все одно складає лише 20% від довоєнного обсягу.

Якщо раніше українські логісти доправляли товар з точки А у точку В – морем та/або літаком і плюс машиною, то тепер через закриті порти та летовища – залишаються лише дороги. Однак наземні перевезення не можуть повною мірою компенсувати заблоковані порти та закрите небо.

Приміром, до війни ZAMMLER робив у середньому 100 авіавідправлень на місяць. Нині таких запитів від клієнтів немає і ціна різко зросла. Для прикладу, перевезти 20 кг вантажу літаком до Казахстану раніше коштувало 100 доларів, а тепер машиною це стане у 1500 євро.

Замінити чорноморські та азовські порти не можуть і сусідні країни. Приміром, у Туреччині на територію портів пускають лише турецьких перевізників, а ті не хочуть їхати в Україну. Перевантажувати товари дорогою теж проблематично через нестачу складів. Попит перевищує пропозицію і у румунських портах. Там бракує автотранспорту, низька пропускна здатність та повільна митниця.

Навіть після перемоги, в Україні буде зберігатися дефіцит складів, каже комерційний директор ZAMMLER. Тому тим, хто хоче повертатися до роботи чи розвивати свій бізнес – експерт радить продумувати ланцюги постачань заздалегідь.

提交你的申请

在不久的将来,我们的专家
会与您联系

熟悉
给予反馈