• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
视障人士网站的版本
视障人士网站的版本

(укр) Вартість палива, нові черги на кордонах і авто Євро-3 у Європі – ключові новини логістики

(укр)

У ЄС дали дозвіл для в’їзду на свою територію авто низького класу –  Євро-3. Цей клас запроваджений для машин із 2000-ого року випуску. І вони менш екологічні, аніж найпоширеніші у Європі автівки 5 та 6-ого. Тепер машини Євро-3 можуть в’їжджати до 21 країни ЄС. Скоро подібні дозволи можуть дати Франція та Швеція – тривають обговорення.

 У логістичній компанії ZAMMLER GROUP такі зміни оцінюють позитивно. Це дасть поштовх розвитку галузі міжнародних перевезень в принципі, адже поріг входження у цей бізнес знизився: можна використовувати більш дешеві, не нові авто. Окрім того машини, які раніше працювали винятково або на внутрішньому ринку України, або у країнах Кавказу – логістичні компанії зможуть переорієнтувати і на європейські напрямки. Бо раніше це було неможливим. Наприклад, Польща уже рік як не пускала на свою територію автівки із таким низьким класом екологічності.  

Олександр Кирилюк, керівник відділу міжнародних перевезень ZAMMLER, припускає: машини класу Євро-3 будуть використовуватися на “короткому плечі”.

“ Це оптимально для перевезень до Польщі, Словаччини, Угорщини та Румунії.  З огляду на технічний стан цих авто, перевізники навряд чи ризикуватимуть відправляти їх у далекі рейси. А в Німеччині, наприклад, ще й доволі дороге технічне обслуговування – на порядок дорожче ніж в Україні. На дальних маршрутах, як і раніше, будуть новіші вантажівки 5-ого та 6-ого класів екологічності”, – говорить Кирилюк. 

Ще найближчим часом в Україні може змінитися варість перевезень, говорить Кирилюк. Адже через збільшення Нацбанком курсу долара – подорожчає дизель. Він в Україні імпортний (бо НПЗ у Кременчуці знищений, а маленькі виробництва не впливають на задоволення попиту). За попередніми прогнозами, цей різновид пального може додати у ціні по 5-8 грн на літр. Що, відповідно, позначиться на вартості логістичних послуг. Цей тиждень для формуванні цін стане вирішальним, припускають фахівці. 

І минулого тижня, після нетривалої перерви, сформувалися черги на виїзд на українсько-польському кордоні. Уже сягають 20-ти кілометрів і 4-5-ти днів очікування відповідно, уповільнилася робота митниці. З-поміж іншого, експерти пов’язують  це зі збільшенням курсу долару. Адже він стимулює до роботи українських експортерів. А значить – і автівок із товаром на кордоні стає більше. 

І про те, чим ще жила логістична галузь минулого тижня – докладніше. 

Завдяки оновленню ПП “Краківець” пропускна здатність зросла в понад половину https://cutt.ly/kZtZQAg

Формується караван суден для перевезення зерна з портів «Одеса», «Чорноморськ» та «Южний», повідомила “Асоціація морських портів України” https://cutt.ly/mZtDxUW

USAID: ми працюємо над “планом Б” із експорту українського зерна https://cutt.ly/nZtDOWo

«Чого вартий підпис РФ?». Світові лідери та медіа обурені ударом по порту Одеси і визнають безплідність угод з Москвою https://cutt.ly/HZtF9CU

Українська та польська залізниці працюють над створенням спільної експедиторської компанії https://cutt.ly/uZtD7Tp

Найбільший порт Європи оголосив про повну зупинку контейнерних перевезень до Росії https://cutt.ly/ZZtSBlW

Чому Литва відновлює транзит російських товарів до Калінінграда https://cutt.ly/aZtS25p

提交你的申请

在不久的将来,我们的专家
会与您联系

熟悉
给予反馈