• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

ZAMMLER GROUP на E-commerce 2018

1 листопада відбулась наймасштабніша виставка та конференція з електронної комерції в Україні E-commerce 2018. Захід зібрав більше 1000 учасників, в тому числі експонентів, серед яких були представники всіх сервісів, що забезпечують повноцінне функціонування інтернет-магазинів та маркетплейсів. ZAMMLER GROUP, як лідера серед складських операторів України, який надає послугу фулфілмент, запросили взяти участь в панельній дискусії «Логістика в e-commerce» в якості експертів. В рамках дискусії були озвучені проблемні питання, з якими щодня стикаються не лише власники інтернет-магазинів, але й логістичні компанії, що надають їм послуги складування та кур’єрської доставки. Представники гравців ринку електронної комерції констатували той факт, що їм доводиться часто змінювати підрядників по наданню складських послуг, тому що вони не отримують сервіс належної якості.

Проблеми сфокусовані навколо строків обробки замовлень складом на аутсорсі та можливостях інтеграції облікових систем підрядника та магазину. Керівник проектів з контрактної логістики ZAMMLER, Євгенія Береза, під час дискусії наголосила, що рішенням для всіх зазначених вище питань є якісний фулфілмент, який забезпечить прийом, розміщення, зберігання, комплектацію, відвантаження товарів, оформлення повернень. В рамках даної послуги є можливість прорахувати наперед та запланувати необхідні площі в залежності від можливих пікових навантажень, сезонності, зазначених строків відвантажень кінцевим споживачам. А автоматизація складських процесів та надання клієнтам доступу в особистий кабінет дають відповіді не лише на питання про статус замовлення, але й дозволяють постійно контролювати залишки товарів на складі і, що важливо, строки їх придатності. Проте, і досі чимало підприємців не знають про фулфілмент, як про спосіб вирішення проблем при налагодженні складських процесів на аутсорсі та його прямий вплив на організацію «останньої милі». Для більшості невеликих е-магазинів «в голові» закладений сценарій: склад – свій, навіть, якщо це підвал, чи якась комора, і кур’єр теж свій, навіть, якщо це офіс-менеджер за кермом після завершення робочого дня. А використання таких додаткових послуг, як фотосесія товарів в рамках фулфілменту, взагалі знаходиться далеко від реальності і це визначено культурою пострадянського простору: простіше і дешевше використати на своєму сайті фото з інтернет-ресурсу постачальника, відкоригувавши його «під себе», ніж заплатити та отримати якісний і унікальний фотоконтент. Кур’єрську доставку обговорювали з позиції часу та якості сервісу, зокрема, поведінки кур’єрів в момент передачі замовлень кінцевому споживачеві. На українському ринку вже є компанії, які прагнуть реалізовувати цей сервіс на європейському рівні – замовлення доставляють спеціально навчені кур’єри, які відпрацьовують чіткі скрипти. Ринок e-commerce стрімко розвивається і охоплює все більшу кількість споживачів. Проблеми зберігання товарів та їх доставки «до дверей» зростають пропорційно збільшенню обсягів товарообігу. Саме тому, на нашу думку, вирішувати питання потрібно в довгостроковій перспективі: зі сторони інтернет-магазинів – вчасно звернутись до спеціалістів, які забезпечать безперебійний товарообіг, а з боку логістичних компаній – вдосконалювати якість сервісів та розширювати їх у відповідності до потреб кінцевого споживача.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук