Поділитися
06-06-2013

Представництво Zammler в Китаї – розширення географії присутності компанії на світовому ринку

В рамках щорічної спеціалізованої виставки «ТРАНСУКРАЇНА+ІнтерСклад’2013», відбулась дискусійна конференція  «Інновації для транспорту і логістики», у якій взяла участь Катерина Хорсева, виступивши з доповіддю «Життєдіяльність і розвиток української експедиторської компанії під час змін. Як вплине введення електронного документообігу на організацію роботи логіста».

Під час виступу директор філії поділилась досвідом організації роботи компанії на етапі впровадження єдиної інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС). «В Одеському морському торговому порту вперше у практиці вітчизняних портів впроваджено електронний наряд. Це стало поштовхом до революційних змін в паперовому митному просторі і точкою відліку в реалізації Єдиної інформаційної системи портового співтовариства в рамках проекту «Єдине вікно – локальне рішення». Така система дозволяє усім учасникам транспортного процесу надавати інформацію одночасно, в одне місце, в стандартній формі і одному агентству, закладу, організації (незалежно від форми власності).  Впровадження, спочатку на локальному рівні з перспективою використання цього досвіду для створення національного «єдиного вікна», наблизить Україну до стратегії розвитку торгівлі Євросоюзу і забезпечить обмін інформацією на підставі відповідних стандартів. Єдина інформаційна система портового співтовариства розроблена і реалізується на основі найкращого європейського і світового досвіду та стандартів. Досвід найбільших портів Європи свідчить, що електронний обмін даними в системі портового співтовариства виключає суб’єктивне втручання в процес регулювання зовнішньої торгівлі, пришвидшує транспортний процес і усуває умови для корупції. ІСПС – відкритий, прозорий і ефективний інструмент, який усуває цілий ряд недоліків в існуючій системі паперового документообігу», – зазначила Катерина Хорсева. Найближчим часом систему буде впроваджено в Іллічівському морському порту. На даний момент, уже підготовлено проект порядку оформлення контейнерів, триває процедура погодження з врахуванням технічних особливостей роботи порту. В цілому ж, впровадження системи у всіх портах України розраховано на 10-15 років.

ONLINE-Заявка для юридичних осіб

X