Поділитися
24-04-2019

Логістичний марафон “ZAMMLER’S LOGISTICS EXPERIENCE FOR Z-GENERATION” завершився

ZAMMLER GROUP в генеральному партнерстві та на платформі Київського Національного Торговельно-Економічного Університету (КНТЕУ) 21 лютого цього року розпочала  соціальний проект для студентів вищих навчальних закладів України –  інтерактивний марафон «ZAMMLER’S LOGISTICS EXPERIENCE FOR Z-GENERATION», який успішно закінчився 24 квітня. В марафоні взяли участь студенти 5 університетів міста Києва та 5 вищих навчальних закладів із Одеси, Харкова, Львова і  Дніпра. Проект мав на меті познайомити майбутніх логістів зі специфікою професії ще до того, як вони поповнять ряди спеціалістів.  Креативний підхід та інтерактивний формат забезпечили високий рівень зацікавленості серед студентів протягом всіх трьох етапів марафону. Перший блок проекту включав майстер-класи на базі КНТЕУ від експертів ZAMMLER, по завершенню кожного з яких студенти проходили тестування. За результатами було визначено 20 найактивніших учасників з найвищим балом, які поділилися на 2 команди під час підсумкового ворк-шопу. Другим етапом марафону стала екскурсія  складським комплексом ZAMMLER FULLFILMENT, під час якої учасники проекту мали можливість познайомитись з послугою обслуговування інтернет-магазинів не лише в теорії, а й на власні очі побачити, як це відбувається. На третьому завершальному етапі марафону студентам була надана можливість застосувати отриманий досвід в реальному вимірі  – пройти логістичний квест Києвом, присвячений Європейському дню ланцюга постачання (Дню логістів). Команди мали доставити кожна свій вантаж від пам’ятника «Глобус» до КНТЕУ, дотримуючись правил гри. Учасники були обмежені в часі, в довжині маршруту, в бюджеті на проїзд, і що важливо, кожні 30 хвилин діяла заборона на ті чи інші два види міського транспорту. Маршрут, згідно правил, студенти обирали самостійно і прокладали так, щоб траєкторія руху від пункту відправлення до пункту призначення була у вигляді літери Z.  Під час пересування учасники зупинялися 10 разів для того, щоб дати правильну відповідь на питання логістичного характеру  і вирушати далі (або ж втрачали в часі – таким був штраф за невірну відповідь). Для того, щоб процес максимально наблизити до реалій, у членів команди були розподілені  зони відповідальності і в складі кожної  був капітан (приймав ключові та стратегічні рішення), логіст (відповідальний за маршрут), фінансист (планував використання бюджету), тайм-мнеджер (контролював час та інформував про це команду), а також комунікатор, який тримав зв’язок з організаторами проекту та оператор, відповідальний за відео та фото фіксацію локацій. Обидві команди успішно впорались із завданням і дійшли до фінішу із розривом у 10 хвилин. Всім фіналістам марафону “ZAMMLER‘s LOGISTICS EXPERIENCE for Z-GENERATION були вручені сертифікати, а команда-лідер отримала головний приз. Даний проект отримав високу оцінку за креативність і став пілотним проектом, який не має аналогів.
ONLINE-Заявка