• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Як “контейнерна криза” позначається на цінах і кому це вигідно? – коментар порталу delo.ua

Як “контейнерна криза” позначається на цінах і кому це вигідно? – коментар порталу delo.ua

Із початком пандемії коронавірусу виробники та рітейлери стали заручниками “морського колапсу”, бо через нестачу контейнерів доправлення морем здорожчало в рази.

Менше постраждала Європа, бо альтернативою стали автомобільні і залізничні перевезення, більше криза вдарила по США.

Так було у 2020-му, але на сьогодні баланс контейнерів і товарообіг вирівнялися. Утім, вартість фрахту не лише не подешевшала, а й збільшується.

Морським транспортним компаніям та власникам суден це на руку – каже CEO міжнародної логістичної компанії ZAMMLER Віктор Шевченко:

“Якщо до кризи багато хто працював у збиток, то після – вони почали заробляти. Морські лінії закінчать рік з доходом у $220 млн. З мінуса за два роки морські компанії, які нібито перевозять у збиток порожні контейнери, змогли непогано заробити”, зазначив Шевченко.

Водночас є й інший бік медалі. Через зростання вартості доправлень – виробники та рітейлери змушені підвищувати ціну на свою продукцію, каже співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко.

До Різдва і Нового року – вартість деяких товарів може збільшитись на 20%. А виробники шукають альтернативних постачальників, окрім Китаю.

“Китай йшов до того, щоб світові виробники будували свої заводи на його території та замовляли у Піднебесній товари, оскільки це було дешево. Але зараз умови не такі вигідні. Тож частина виробників уже перевезла свої заводи до Індії та В’єтнаму. Це країни, які зараз розвиваються за сценарієм Китаю, і логістика з ними набагато простіше”, – пояснив Віктор Шевченко.

Ознайомитися з повним текстом статті можна тут.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук