• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Як війна змінила логістику: інтерв’ю співвласника ZAMMLER GROUP Віктора Шевченка телеканалу «Дом»

Війна в Україні змусила весь бізнес перелаштуватися на нову реальність та вимушено адаптуватися до роботи за екстремальних обставин.

Ресторани почали готувати їжу для біженців та бійців, виробники одягу та взуття перекваліфікувалися з модної на військову продукцію, а логісти – розвозять здебільшого гуманітарні, а не комерційні вантажі.

З першого дня війни до бою на логістичному фронті підключилася і команда ZAMMLER GROUP. Поки одні наші колеги боронять країну у лавах ЗСУ й тероборони, інші забирають, доправляють та розвозять товари першої потреби для військових та цивільних:

“Зараз 90% клієнтів забирають товари зі складів для гуманітарної допомоги ЗСУ. Відповідно, це не комерційна діяльність, за це гроші ми не беремо. Виключно допомога. Буквально 3-4 дні тому ми почали обдзвонювати водіїв, працівників складу. У кого є можливість, щоб починали виходити на роботу, тому що економіка має працювати”, — розповів телеканалу “Дом” співвласник групи логістичних компаній ZAMMLER Віктор Шевченко.

Доставляють допомогу і з інших країн Європи. А в Казахстані компанія разом із місцевими громадськими організаціями організувала штаб допомоги Україні. Туди передають ліки, продовольство, товари для дітей та гроші.

Детальніше про роботу бізнесу в умовах війни дивіться за цим посиланням.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук