Тепер у ZAMMLER – нове лого. Дизайн повністю віддзеркалює суть діяльності компанії – забезпечувати максимально зручний сервіс на рівні європейських логістів. Саме тому в основі логотипу символ вантажу – пакунок.
А три “галочки” всередині означають три основні види послуг логістичної компанії: складування, транспортування та митне оформлення на кожному потрібному етапі.
Втілювали ідею 2 місяці, розповіла маркетологиня групи компаній Ірина Морозова.
“Ребрендинг планували з нагоди 15-ї річниці компанії, яку мали відзначити торік у березні. Але 15-річчя ZAMMLER зустріла у берцях та зі зброєю. Частина співробітників пішла на фронт. Редизайн логотипа був би не на часі, якби не необхідність позбутися літери Z. Тож ми вирішили, що зустрінемо Перемогу вже з оновленим логотипом, який більш ємно відображає суть діяльності нашої компанії”, розповіла вона.
Розробку логотипу довірили підрядникам – маркетинговій агенції VIO.agency. Із огляду на те, що суть логістики у чітких часових рамках, оптимізації та ефективності – дизайнери отримали завдання не відходити від строгості та мінімалізму.
Обрати ж найкращий варіант допомогли співробітники компанії ZAMMLER шляхом голосування.
Новий логотип став символом того, що боротьба триває, логістика працює і перемога буде за нами.