• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Блокування портів — чи зможе Україна налаштувати логістику? Коментар співвласника ZAMMLER в ефірі національного телемарафону

За підрахунками Київської школи економіки, щодня від блокади портів Україна втрачає близько 170 мільйонів доларів.

Під час війни питання логістики і транспорту – особливо важливе.
Але чи можна компенсувати закрите море і небо залізницею та автошляхами?

Повноцінно – ні, каже співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко. І пояснює: до повномасштабного російського вторгнення, імпорт через порти складав близько 40%, тоді як 70% експорту йшло саме морем. І хоча бізнес намагається робити все можливе, аби налагодити експортно-імпортні операції, повернути все до довоєнних об’ємів не вдасться.

Приміром, до Румунії зерно можна доправляти річковим транспортом, але він здатен покрити тільки 10% потреб. Залізниця здатна покрити 25-30%, а автомобільний транспорт – близько 20%.

Наприкінці літа, коли зернотрейдери намагатимуться вивезти свій товар на експорт, на кордонах України може статися транспортний колапс. Цілком ймовірно, каже Шевченко, що прикордонні переходи будуть заблоковані через велику кількість вантажного транспорту.

Виходом було би відкриття нових пунктів пропуску та перенесення митного контролю далі від кордону – вглиб території сусідніх держав.

Повне інтерв’ю дивіться за посиланням.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук