• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Експорт: як налагодити і не прогоріти – ZAMMLER на Get Business Festival

28 лютого експертка з міжнародної логістики ZAMMLER GROUP Катерина Бобошко виступила на одній із масштабніших бізнес-подій в Україні – Get Business Festival. У своєму виступі Катерина озвучила основні моменти, на які варто звертати увагу підприємцям, під час виходу на міжнародні ринки.

При виході на міжнародний ринок експортери можуть зіштовхнутися з багатьма підводними каменями в процесі організації роботи. Про те, які моменти варто врахувати, щоб не прогоріти на самому початку, в ході свого виступу на GET Business Festival  розповіла експерт з міжнародної логістики групи компаній ZAMMLER Катерина Бобошко.

“При виході на міжнародний ринок потрібно розуміти, що це непросте завдання, це, насамперед, стратегія.  Експорт – це не просто купив товар і відправив його. Необхідно проаналізувати кожен етап логістичного ланцюжка і постаратися продумати всю схему з самого початку”, – пояснила вона.

Маркетинговий аналіз ринку і попиту – це перший і обов’язковий крок. Після визначення ринку збуту для товару необхідно вивчити портрет клієнта / покупця. Помилки на цих етапах можуть загрожувати провалом експорту ще на старті.

Наступний крок – підписання контракту купівлі-продажу, з урахуванням правил INCOTERMS (нова редакція 2020), що регулюють роботу покупця і продавця. Важливо правильно розподілити, хто за що відповідає і які ризики бере на себе кожна сторона. Оптимальна умова для експортера – EXW (Ex Works / Франко завод), при ній всі витрати з доставки, оформлення і всі ризики лягають на одержувача. Важливий момент, який потрібно врахувати при підписанні контракту, – це те, яким видом транспорту і на яких умовах буде перевозитися товар, розповіла Бобошко.

Вибір типу відправки залежить від вартості товару, його характеристик, обсягу замовленої продукції, напрямку, технічних можливостей компанії і т.д. При цьому в договорі на перевезення дуже важливо прописати відповідальність сторін.

«Існує три види відповідальності за вантаж: відповідальність перевізника, відповідальність логістичного провайдера і додаткове страхування. Всі логістичні провайдери зобов’язані застрахувати свою відповідальність і вона строго лімітована. Перевірте, чи покриває вона збитки, пов’язані з втратою / пошкодженням Вашого вантажу. Якщо ні, страхуйте додатково», – зазначила Катерина Бобошко.

Коли обраний вами перевізник / логістичний провайдер прописує в договорі на міжнародне перевезення повну матеріальну відповідальність за вантаж, замисліться,  чи не до першого це випадку! Вибирайте надійного партнера, який відповідає за свої слова і дії.

Важливо обрати й оптимальний вид транспорту, яким буде здійснюватись перевезення вашої продукції, адже у кожному випадку є як свої плюси, так і мінуси. Наприклад, серед переваг автомобільного транспорту: порівняно недорогий сервіс, підходить для великої групи товарів, можна завантажувати вантажі на палетах, ящиках, бігбегах, стосах, бочках тощо. Але в той же час транспортування автомобільним транспортом має ряд недоліків: порівняно висока собівартість перевезень, терміновість розвантаження, залежність ціни від сезонності, залежність від наявності дозволів на транзит через ту чи іншу країну.  Якщо говорити про морський транспорт, то тут серед переваг  порівняно недорогий сервіс, підходить для багатьох груп товарів та великих партій.  Проте, з недоліків: тривалий термін доставки та залежність від погодних умов.

Якщо правильно обрати логістичного оператора, то саме на його плечі лягає оптимальна організація транспортування та рекомендації щодо доцільності використання того чи іншого виду транспорту.

“Після того, як ви визначилися з клієнтом, підписали контракт, визначилися з логістичним провайдером і схемою роботи логістики, ви повинні відправити тестову поставку», – каже експерт з міжнародної логістики групи компаній ZAMMLER. Це повинна бути невелика партія вантажу, на якій Ви перевірите правильність вибору логістичного ланцюжка і зробите роботу над помилками. Катерина зазначила, що ніколи не варто економити на логістиці. Будь-яка економія повинна бути виправдана. Тим більше, якщо Ви плануєте довгострокову, перспективну роботу з Вашим клієнтом і вже пройдено довгий шлях до досягнення поставленої мети!

“У цій справі економія повинна бути виправдана, все повинно бути злагоджено, як годинник. Якщо одна з шестерень не спрацює через те, що ви десь вирішили заощадити, то можна прогоріти ще на самому початку шляху”, – підкреслила Бобошко.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук