• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Історична угода з ЄС та брак польських дозволів на автоперевезення – головні теми засідання Комітету підтримки експорту та інвестицій у КТПП

“Промисловий безвіз” з Євросоюзом та дефіцит польських дозволів транзиту – обговорювали представники влади і бізнесу – під час засідання Комітету підтримки експорту та інвестицій у Київській торгово-промисловій палаті.

Головує у Комітеті співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко.

Засідання почали з менш проблемного питання – так званого “промислового безвізу”. Це неофіційна назва Угоди про оцінку відповідності та прийнятність промислових товарів (Agreement on Conformity Assessment and Acceptance of industrial products, ACAA), що відкриває широкі можливості для українських підприємців.

Перемовини про підписання угоди тривають вже 16 років, і нарешті є зрушення. Вже у січні до України приїдуть європейські експерти оцінювати вітчизняні лабораторії, а на початку літа – оцінюватимуть сам бізнес, який підпадає під критерії угоди.

Після укладання “промислового безвізу” українським підприємствам не знадобиться подвійна сертифікація продукції. Достатньо буде одного разу. А це – економія часу та грошей.

Поки “промисловий безвіз” планують укласти за трьома секторами економіки: виробництво машин, низьковольтне обладнання та електромагнітна сумісність.

А от ситуація з браком дозволів – критична, заявив Віктор Шевченко.

Без польських, а ще румунських та угорських дозволів українські вантажівки не можуть потрапити до майже 20 країн.

“За таких темпів відсутності дозволів український транспортний бізнес перестане існувати в Україні, я зараз не шуткую”, – заявив співвласник ZAMMLER GROUP та голова Комітету підтримки експорту та інвестицій у КТПП.

Транспортні компанії зазнають колосальних збитків. На пунктах пропуску утворились величезні черги. Жодних реальних дій щодо врегулювання ситуації на рівні прикордонних, митних служб України та Польщі не відбувається.

Українські вантажівки не можуть виїхати за кордон, тому замість наших перевізників працюють європейці.

Транспортники просять надати Україні додаткові польські дозволи на 2021 рік та збільшити квоту на наступний. Інакше, попереджають про катастрофічні наслідки.

 

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук