ZAMMLER зайняв третю сходинку у рейтингу управління корпоративною репутацією. А серед компаній нашого сегмента, тобто логістичних 3PL операторів, ми — перші!
Журнал «Репутаційні АКТИВІсти» складав рейтинг за такими критеріями: репутаційна стабільність, іміджевий капітал, медіаактивність, інноваційний підхід, антикризова стійкість. Враховували і додаткові аспекти.
Уляна Колодій, директорка з комунікацій групи логістичних компаній ZAMMLER розповіла, якими правилами керується компанія у своїй роботі і що допомогло вибудувати ефективну стратегію комунікацій у 2022-2023, навіть попри повномасштабне вторгнення.
В основі роботи ZAMMLER:
– системна комунікація,
– підготовлені майданчики,
– довірливі відносини зі стейкхолдерами,
– постійна взаємодія з медіа,
– оперативність реагування.
Планування та прогноз. За декілька тижнів розробили план на випадок початку повномасштабної війни для міжнародних клієнтів та мали приблизний алгоритм дій.
Досвід турбулентності. Робота в пандемію в онлайн режимі допомогла швидше перелаштувати роботу та комунікації.
Зовнішня комунікація. Щотижнево давали апгрейд логістичних новин на сайті, в соцмережах, робили розсилки для медіа. В режимі реального часу публікували актуальні запити на перевезення. Просили іноземну аудиторію не вірити російській пропаганді та перевіряти інформацію.Тримали постійний зв’язок зі ЗМІ та клієнтами.
Соціальна відповідальність і підтримка ЗСУ. Зайняли чітку позицію, обʼєднали команду та партнерів навколо проєкту з ремонту вантажівок для фронту «Тачка на ТРОкачку». Її співініціатором є співвласник ZAMMLER Віктор Шевченко. Наші механіки ремонтують машини, колеги по ринку надають свої СТО, бізнес-партнери підтримують фінансово. В перші ж дні додали на сайті кнопку донатів для ЗСУ.
Дякуємо клієнтам за довіру, фахівцям за високу оцінку та ЗСУ за можливість працювати для вас. Рухаємося далі! Слава Україні!