• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Чим замінити порти: інтерв’ю співвласника ZAMMLER Віктора Шевченка для ЛІГА.БІЗНЕС

До війни через морські порти України йшла левова частка зовнішньої торгівлі країни. Одеса, Миколаїв, Херсон та Маріуполь сполучали український бізнес зі світовим ринком. Через морські ворота йшло на експорт 70% усіх вантажів з країни. Але ставка на порти зіграла з Україною злий жарт.

Війна кардинально змінила усю логістику. Першою відчула на собі наслідки російського вторгнення авіагалузь, далі – зупинились більшість морських портів. Зовнішня торгівля країни значною мірою переорієнтувалася на залізничне сполучення, а експортні можливості України впали більш ніж на половину.
А це – мільярди потенційних надходжень.

Як військові дії змінили торгові маршрути для України, що заважає збільшити імпорт та експорт? А ще – чому морські перевезення неможливо замінити залізницею та автомобільними транпспортом?

Про це співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко розповів у інтерв’ю для онлайн видання LIGA.net.

Повний текст інтерв’ю можна прочитати у рубриці ЛІГА.БІЗНЕС за посиланням.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук