До війни через морські порти України йшла левова частка зовнішньої торгівлі країни. Одеса, Миколаїв, Херсон та Маріуполь сполучали український бізнес зі світовим ринком. Через морські ворота йшло на експорт 70% усіх вантажів з країни. Але ставка на порти зіграла з Україною злий жарт.
Війна кардинально змінила усю логістику. Першою відчула на собі наслідки російського вторгнення авіагалузь, далі – зупинились більшість морських портів. Зовнішня торгівля країни значною мірою переорієнтувалася на залізничне сполучення, а експортні можливості України впали більш ніж на половину.
А це – мільярди потенційних надходжень.
Як військові дії змінили торгові маршрути для України, що заважає збільшити імпорт та експорт? А ще – чому морські перевезення неможливо замінити залізницею та автомобільними транпспортом?
Про це співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко розповів у інтерв’ю для онлайн видання LIGA.net.
Повний текст інтерв’ю можна прочитати у рубриці ЛІГА.БІЗНЕС за посиланням.