• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Маркетинг і продаж на зарубіжних ринках: рекомендації від ZAMMLER

Якщо ви прагнете вийти на міжнародний рівень зі своїм продуктом, товарами чи послугами, то варто добре підготуватися. Яким чином та що головне – пояснює керівниця відділу маркетингу ZAMMLER GROUP Ірина Морозова, яка нещодавно виступила у ролі експертки на інтенсиві від Дія.Бізнес.

Доведіть до досконалості існуючу систему, а потім – масштабуйтесь. Це правило потрібно застосовувати щодо усіх механізмів компанії: управління, продажів, маркетингу, HR, логістики, виробництва тощо.

Ірина Морозова підкреслює – тим, хто прагне працювати на експорт, потрібно знайти відповіді на три ключові питання:

  1. Які потреби та смаки закордонних клієнтів?
  2. Як знайти партнерів та дистриб’юторів на іноземних ринках?
  3. Як адаптувати свій продукт та розробити ефективну маркетингову стратегію для закордонних ринків?

Почати варто з визначення бізнес-моделі, яка вам найбільше підійде. Це можуть бути прямі експортні продажі віддалено, робота через дилерів та дистриб’юторів, власна філія, продаж через маркетплейси чи продаж франшизи.

Щоб стати успішними на міжнародному ринку, варто зробити для себе покроковий аналіз деяких основних пунктів щодо організації діяльності. Ірина пропрацювала з учасниками тренінгу своєрідний чеклист. Рекомендуємо і вам обміркувати такі пункти: 

– діагностика компанії;

– стратегія експорту;

– маркетинг;

– продажі;

– виробництво;

– постачальники;

– юридична складова;

– логістика;

– фінанси;

– відкриття локальних представництв.

Не менш важливими є розуміння портрету вашого клієнта з урахуванням особливостей менталітету і мови, побудова правильної комунікаційної платформи, врахування особливостей бренду, конкурентоспроможності продукції та професійних вимог до працівників.

Експертка підкреслює – однією зі складових успіху є правильна маркетингова стратегія. Адже це мистецтво «подавати» правильний продукт у правильному місці та в правильний час.

Щоби сформувати якісну стратегію експорту, дайте собі відповіді на такі питання:

Що я продаю? Кому я продаю? Як я це роблю? Навіщо?

Від відповідей повністю залежатиме побудова діяльності на міжнародному ринку. Також варто дослідити ринок, визначити проблематику і продумати шляхи її вирішення та спланувати бюджет.

Дякуємо за запрошення виступити на інтенсиві від Дія.Бізнес! Професіонали ZAMMLER GROUP завжди раді поділитися власним досвідом та порадами, адже ми переконані, що українці сильні, коли об’єднані. Віримо у процвітання України після нашої Перемоги та робимо все можливе для того, щоб її наблизити. 

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук