Про те, куди і чому зникають українські далекобійники, в інтерв‘ю програмі «Факти тижня» на каналі ICTV розповів співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко.
Із 2017-ого року, після ухвалення безвізу, це відчула і наша компанія – за кордон виїхали деякі далекобійники і працівники складу. А заповнювати вакантні місця щоразу важче – досвідчені йдуть на пенсію, а молодь не готують у профільних навчальних закладах.
Причому збільшити зарплату водію в Україні не дають ринкові умови ( конкуренція із «сірими» перевізниками, великі витрати на експлуатацію автопарку, тощо). А додаткова мотивація у вигляді курсів англійської чи абонементу до басейну йому просто не потрібна – весь час у дорозі.
Що потрібно зробити в масштабах держави, аби цінні фахівці усе ж лишились в Україні – дивіться у сюжеті за посиланням.