Виклики, що стоять перед логістичними компаніями, реалізацію транспортного потенціалу України і перетворення її на повноцінний євразійський логістичний хаб півтисячі фахівців обговорили на Міжнародному форумі інфраструктури і транспорту MINTRANS Forum.
Учасником дискусії став і співвласник групи компаній ZAMMLER Віктор Шевченко. Зокрема – поділився досвідом роботи компанії на міжнародному ринку.
“У 2014-ому році, коли було незрозуміло, що відбувається, ми вирішили диверсифікувати бізнес. І не лише всередині компанії, а й на зовнішніх ринках. І з того часу у нас є Китай, Польща, Казахстан. Ми на 100% українська компанія. І перший український логістичний оператор, який будує бізнес за кордоном,” пригадав Віктор Шевченко.
На думку співвласника ZAMMLER GROUP, потенціал українського бізнесу величезний, утім – бракує впевненості.
“Ми себе недооцінюємо. Те, що ми робимо, та в яких умовах – було б неможливим у Європі. Працюємо краще та більше за європейців, міркуємо та ухвалюємо рішення швидше. Українські фахівці – на крок вперед. В логістиці це дуже добре видно,” зауважив Віктор Шевченко.
І спрогнозував, що буде із галуззю найближчими роками:
“Корабельні компанії будуть заробляти мільярди. Зміниться і ситуація з авіаперевезеннями – до 2024 року вони повернуться до звичних обсягів. Складська логістика – зараз дуже популярна, будуються нові об’єкти. Але за 5 років склади подешевшають, бо їх буде нічим завантажити”