• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Оновлення пунктів пропусків і транспортний “безвіз” – ключові теми для логістичного ринку цього тижня

Від сьогодні на кордоні із Польщею запустився оновлений пункт пропуску “Краківець – Корчова”. Працювати над збільшенням пропускної спроможності пункту почали 10 днів тому. Кількість смуг для вантажівок збільшили з 4 до 10 та створили додаткові павільйони для митного і паспортного контролю. Також збільшили кількість прикордонників та митників на пункті пропуску. Для їхньої роботи польська сторона надала спеціальні контейнерні модулі. У Міністерстві інфраструктури припускають: це збільшить пропускну спроможність щонайменше на 50%.  За прогнозом ZAMMLER GROUP, може йтися про 20-25 процентів. Далі досвід перебудови “Краківця” влада обіцяє поширити й на інші 7 пунктів пропуску на українсько-польському кордоні.  

Наскільки швидко і як глобально вдасться змінити роботу пунктів пропуску – сказати важко. Та що потреба гостра – поза сумнівами. Товаропотік збільшується, черги ростуть а пункти пропуску не працюють на повну силу. Звідси – вартість послуг логістичних компаній збільшується щотижня ( і зараз подекуди ледь не вчетверо більша, аніж до війни). Бо за сім днів водії можуть виконати один кругорейс до Польщі. А не два або три.  

З-поміж інших, ключових для ринку новин  – український уряд погодив остаточну редакцію Спеціальної Угоди про лібералізацію автомобільних перевезень з делегацією Єврокомісії. На цей документ, який уже охрестили “транспортним безвізом”,  логістична галузь чекала 5 років.   У ZAMMLER GROUP припускають: поки що йдеться про скасування так званих транзитних дозволів. Приміром, якщо машина прямує із України до Німеччини, їй потрібно їхати через Польщу – і, відповідно, необхідний польський дозвіл. І ось цей польский, транзитний дозвіл – можуть скасувати. А німецький – ні, бо  країнам ЄС потрібно регулювати товаропотік всередині і підтримувати національних перевізників. 

Однак поки що подробиці угоди невідомі, хіба те, що її підпишуть наприкінці місяця. Якщо угоду таки підпишуть, це суттєво спростить перевезення комерційних вантажів (для гуманітарних у більшості країн ЄС дозволи і так наразі скасовані). А якщо ні – квота на дозволи для комерційних перевезень до тієї ж Польщі можуть закінчитись у жовтні – вересні. А за таких умов перевізники втратять можливість і транзиту територією цієї країни, і не потраплять до портів Гдині і Гданська. 

І про ці та інші новини –  у деталях.

На кордоні з Польщею запрацював оновлений пункт пропуску “Краківець”. Докладніше

Україна та ЄС погодили текст Угоди про лібералізацію автомобільних перевезень. Документ підпишуть наприкінці червня. Докладніше

Німеччина готує тестове експортне перевезення українського зерна своєю залізницею. Докладніше 

У Мінінфраструктури очікують стабілізації ситуації з пальним до осені. Докладніше

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук