• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Войовничий логіст: Forbes Ukraine про CEO ZAMMLER Віктора Шевченка та бізнес у війну

Змінив костюм генерального директора міжнародної логістичної компанії на камуфляж – так пише про співвласника ZAMMLER Віктора Шевченка українське видання журналу Forbes.

В інтерв’ю Шевченко говорить: вважав війну неминучою ще із січня, коли про високу ймовірність вторгнення попередила американська розвідка. Тому записався до територіальної оборони Києва та, разом із топ-менеджерами компанії, розробив план для свого бізнесу. Команда ZAMMLER попередила партнерів, клієнтів та співробітників як працюватиме у разі війни.

І якщо у мирний час компанія була у 10-тці лідерів у B2B секторі, оперувала складами на 55 000 кв.м. та мала виторг близько $4 млн., то нині чи не 90% роботи – це волонтерство. Водії допомагають військовим з логістикою, розвозять гуманітарні вантажі для лікарів та населення, тоді як комерційні перевезення стали рідкістю.

“Спочатку їздити було складно. Водії не знали, де натраплять на ворога, де перекрита дорога. Було незвично їхати з Києва до Львова 20 годин,” розповів Шевченко. І додав, що до зони активних бойових дій водіїв компанія не відправляє, хіба за власним бажанням керманича.

Працюватимемо доки не переможемо – резюмує Шевченко. А Forbes наголошує, що бізнес компанія веде не лише в Україні, але й у Польщі, Казахстані та Китаї. Тому іноземні офіси зможуть підтримати українське представництво у разі необхідності.

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук