“Під час кризи вже логістика починає диктувати клієнтові правила гри, а не навпаки. Демпінгувати в кризу не можна: в цей час краще позбавлятися продукту, який тягне тебе в мінус. Ми не готові працювати у збиток: краще ми станемо менші, втратимо позиції, але будемо з грошима, ніж працюватимемо на красиву картинку, але без фінансів. Рано чи пізно, демпінг закінчується, і клієнт це розуміє. Єдине питання: коли?”
Генеральний директор та співвласник групи компаній ZAMMLER Віктор Шевченко розповів у інтерв’ю для Новое Время. Бизнес про те, як позначилась світова пандемія на ZAMMLER GROUP, про вихід на нові ринки в цей період, про тенденції у логістичній сфері в 2021 та про власні висновки роботи у кризових умовах:
“Наша компанія пережила вже мінімум три значні кризи за останні 13 років — цьогорічну, викликану пандемією коронавірусу, у 2014-му та у 2007-му. Ми вже звикли працювати в кризових ситуаціях настільки, що такі періоди для мене більш звичні, ніж спокійні часи.”
Детальніше ознайомитися з матеріалом можна за посиланням.