• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Топ-3 порад по співпраці з організаціями ООН від ZAMMLER

Що треба врахувати при роботі з агенціями ООН розказав Антон Цимбал, комерційний директор ZAMMLER під час заходу «Ярмарок закупівель та постачальників для потреб ООН», що відбувся у Києві.

Ярмарок організували МЗС України, агенції ООН та Київська торгово-промислова палата для того, щоб  підтримати національний бізнес. У зустрічі взяли участь представники українського бізнесу – ті, хто тільки планує співпрацю з організаціями ООН, а також вже досвідчені партнери. Дякуємо організаторам за запрошення поділитись досвідом ZAMMLER у роботі з міжнародними організаціями. 

“На логістику ніхто не звертає уваги поки все працює”, – жартує Антон Цимбал, і додає – “Але якщо серйозно, то з ООН ми співпрацюємо з 2017 року. Це допомогло нам структурно підійти до їх підходу у формалізації процесів: що треба подавати, як треба все робити та комунікувати. Це був своєрідний тест для нас напередодні повномасштабного вторгнення минулого року.” 

Тоді у березні представники однієї з організацій ООН самі вийшли на зв’язок із ZAMMLER та попросили доставити 300 кубів вантажу до Львова. Так почалася співпраця з ООН по тендерах та інших процедурах. Зараз компанія виконує щомісяця в середньому близько 200-та міжнародних та внутрішніх перевезень і поступово поглиблює співпрацю.

Поради Антона Цимбала компаніям, які хочуть долучитися до участі у міжнародних тендерах:

Читайте уважно!

Перше й основне – прочитайте завдання. Це найбільш актуально для тих компаній, які ще не мають досвіду роботи з мультинаціональними організаціями. ООН в плані бюрократичних процедур мало від них відрізняється. Шоком це може стати лише, якщо ви ніколи не брали участі в стандартизованих міжнародних закупівлях.

Плануйте та прораховуйте!

Майте декілька варіантів розвитку подій, зокрема і максимально витратного. З вашої вини, чи через певні обставини, але якщо ви некоректно прочитаєте умови і не будете виконувати свої зобов’язання, ви як партнер можете постраждати. Наприклад, отримати свої кошти не через місяць, а через 90 днів. Ваш бізнес витримає це? Завжди у плануванні закладайте можливості, що щось піде не так, і, можливо, саме з вашого боку.

Питайте!

Аналізуючи досвід, можна сказати, що приблизно в половині випадків проблема була в тому, що процедурно було зроблено не все так, як написано в документації або ж не були поставлені питання до того, як почати працювати. Питайте, уточнюйте! 

І наостанок: закріплюйте команду, яка буде працювати лише з цим проєктом. Не треба змішувати все до купи. Ця робота вимагатиме зосередженості й уваги! Дійте структурно і на вас обов’язково чекатиме успіх!

 

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук