• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Для людей з порушенням зору
Для людей з порушенням зору

Як розвиватися, а не гальмувати в кризу? Власний досвід.

«Контракт, який ти підписав – мусиш виконати. Криза – не криза, а так зачасту буває, що клієнт тестує тебе. Якщо ти у цей момент відмовляєшся: не хочу, не буду, можеш на цьому клієнтові ставити хрест» – так роботу у складні для компанії періоди характеризує співвласник ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко. Що ж дає поштовх бізнесу тоді, коли рухатися непросто? Про це Шевченко розповів у програмі «Бізнес працює навіть в карантин» на 8-ому каналі.

Наша компанія була заснована у 2007-ому, кризовому році. І від початку її роботи співвласники прискіпливі до бюджету. Фінансові показники звіряють не раз на рік, а щомісяця. Це – одне із правил виживання, котре допомогла засвоїти криза. Ще – робочий план на рік, і на 10 років наперед.

З-поміж секретів успіху компанії – і більша свобода для співробітників. Нині у нас працюють понад 600 людей. Причому повноваження кожного – ширші за посадову інструкцію. Шевченко говорить про це так: « У нас кожна людина – боєць у полі. Може тримати оборону, наступати. Якщо ти не заганяєш людину в рамки, вона думає ширше. Що краще: чітко визначений тонель. Чи ти знаєш, що є поле для маневрів?»

У 2014-ому – році нових фінансових катаклізмів, ZAMMLER GROUP виходить на міжнародний ринок. Тут компанія припустилася управлянської помилки, яка коштувала сотень тисяч доларів. Але цей досвід застрахував від подібних проблем у майбутньому.

У 2020-ому під час карантину, котрий підприємці обгрунтовано називають кризою – компанія додає до списку представництво у Казахстані.

Як рухатися вперед у найтяжчий час для бізнесу? Що потрібно для того, аби завоювати довіру партнерів з-за кордону? Відповіді за посиланням, у програмі «Бізнес працює навіть в карантин». Корисного перегляду!

Подати заявку
Дякуємо!

Найближчим часом наш фахівець
зв’яжеться з Вами

Познайомитися
Залишити відгук