24 травня в рамках міжнародної онлайн-конференції INTERNATIONAL TRADE & TRANSPORT MARATHON 2021 відбулася панельна дискусія “Контейнерні ЖД перевезення”. На ній із доповіддю на тему “Альтернативи морським перевезенням. Залізничні контейнерні перевезення: За та Проти” виступила керівниця відділу продажів ZAMMLER GROUP Катерина Бобошко. Вона проаналізувала перспективи розвитку залізничних перевезень, як наслідок здорожчання морського фрахту з Китаю та навела порівняльні дані.
“Якщо у грудні 2019-го тарифні ставки на морські перевезення з основних портів Китаю складали 1600-1750 $ за 1 контейнер 40dv, то у квітні 2021 ціни зросли більш ніж в 5 разів – до 8500-9000 $ за 1 контейнер 40dv”, – розповіла Катерина Бобошко.
За словами керівниці відділу продажів ZAMMLER GROUP серед основних ударів по морських перевезеннях: карантин в КНР та карантинні обмеження, скорочення рейсів, ажіотаж з місцями на рейсах, нестабільність тарифів на перевезення і затримки по обробці вантажів у порту.
Як наслідок, зріс попит на контейнерні перевезення з Китаю потягом. У травні 2020-го почав курсувати перший прямий регулярний контейнерний потяг КНР-Україна і ZAMMLER GROUP стала єдиним офіційним партнером в Україні китайського залізничного оператора.
“Сьогодні існує 21 маршрут контейнерних потягів, тоді як у 2017 році їх було 2. На 11% у порівнянні з 2020 роком зросли перевезення контейнерів потягами по внутрішнім маршрутам. Разом з тим рівень контейнеризації в Україні складає лише 1%, тоді як у країнах ЄС біля 45%”, – зазначила Катерина Бобошко.
Під час зустрічі іншими учасники також поділилися своїм досвідом та думками з приводу зміни маршрутів, ставок, умов та перспектив розвитку залізничних перевезень.
Дякуємо PLASKE Academy за запрошення та можливість поділитися своїм досвідом!