• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Version of the site for the visually impaired
Version of the site for the visually impaired

(укр) Варіанти виходу українського бізнесу на польський ринок

(укр) За підтримки Польсько-Української Господарської палати 28 квітня 2016 року, в рамках засідання Комітету з питань ЗЕД при Київській ТПП, відбулося засідання круглого столу, присвяченого реаліям ведення українського бізнесу в Польщі. Гендиректор ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА» Віктор Шевченко головував в Комітеті з питань зовнішньоекономічної діяльності Київської ТПП. У якості почесних гостей на захід були запрошені: радник посла Польщі в Україні Бартош Мусяловіч, віце-президент Польсько-Української Господарської палати Олег Дубіш, директор представництва Польсько-Української Господарської палати Вікторія Яловенко, керівник міжнародного правового центру «EUCON» Ярослав Романчук, а також президент Української логістичної асоціації Марія Григорак. У ході засідання учасниками були порушені актуальні питання щодо польської юрисдикції для українського бізнесу, який виходить на ринки ЄС через Польщу. Бартош Мусяловіч, радник Посла Польщі в Україні та керівник відділу сприяння торгівлі й інвестиціям, розповів про перспективні напрями в розвитку співпраці Польщі з Україною та про інвестиційну привабливість Республіки Польща. Бартош Мусяловіч дав ряд корисних рекомендацій стосовно того, чого не потрібно робити українським підприємцям, формуючи запити в Посольство для пошуку польського бізнес-партнера: «Якщо Ви збираєтеся працювати з європейським ринком і з європейськими партнерами, потрібно все робити «по-європейськи». По-перше, пропозиція повинна бути написана англійською мовою. По-друге, питання і пропозиції повинні бути оформлені максимально коротко і конкретно. По-третє, вся інформація про компанію та портфоліо Вашої діяльності повинні бути викладені максимально точно і коректно, щоб можна було ефективніше обробляти запити. І обов’язкова вимога – це наявність сайту компанії. Зараз в Європі, якщо тебе немає в Інтернеті – значить, тебе взагалі немає. Кожна поважаюча себе компанія повинна мати професійний сайт, в т.ч. і на англійській мові. Ця інформація дозволяє в Європі, Польщі дізнатися якомога більше про потенційного українського партнера і зацікавитися Вашою пропозицією. 80% запитів, які надходять до нас, на жаль, мають подібні помилки, але радує те, що є 20%, які професійно формують свої пропозиції, і результат від взаємовигідної співпраці ми отримуємо дуже швидко». Керівник міжнародного правового центру «EUCON» Ярослав Романчук прокоментував різницю між українським і польським бізнесом так: «Не можна правила бізнесу переводити в інші країни, зокрема у Польщу. Майже весь наш бізнес намагається робити все самостійно і не користуватися послугами професійних організацій. У Польщі все навпаки: у більшості випадків те, що є непрофільним, передається на аутсорсинг». «Дуже багато тих, хто намагається вийти на польський ринок, не отримавши успіху ведення бізнесу на Україні. Є глибоке переконання: якщо ти не маєш серйозної справи на місцевому ринку, якщо ти не досяг успіху в своїй країні, – працювати на польському ринку дуже складно», – прокоментував ситуацію віце-президент Польсько-Української Господарської палати Олег Дубіш. В рамках круглого столу Марія Григорак – Президент Української логістичної асоціації, визначила переваги логістичної інфраструктури Польщі для ведення бізнесу на європейських ринках, а керівники українських компаній поділилися досвідом відкриття представництв у Польщі.

Apply
Thank you!

Our specialist
will contact you soon

Become acquainted
Give feedback