• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Version of the site for the visually impaired
Version of the site for the visually impaired

(укр) Щопонеділкові черги вантажівок на кордоні зменшилися вдвічі

(укр)

Цього тижня в українській логістиці намітилися позитивні зрушення. Це ще не тенденція, говорять в групі компаній ZAMMLER, утім, обнадіює. На прикордонних пунктах пропуску поменшали черги – туди перевели митників з інших пунктів пропуску, що закрилися ( зокрема йдеться про кордони із Росією та Білоруссю). Тож митні процедури пришвидшуються. Із позитивних новин, на думку експертів, й роз’яснення уряду щодо граничного терміну перебування водіїв комерційних організацій за кордоном. Наразі йдеться про 45 днів.  Раніше говорили про 2 тижні, але цього терміну для здійснення деяких рейсів  замало. Приміром, якщо водій рушає до Португалії чи Іспанії. А дорога до Азербайджану взагалі  може зайняти місяць.

Учасники логістичного ринку наразі активно обговорюють інформацію про розблокування портів – але поки що про конкретні рішення уряду й терміни не йдеться. Зберігається  й дефіцит водіїв. Їх бракує, бо чимало чоловіків служать у ТРО та ЗСУ. Актуальним залишається і дефіцит пального – воно почало з’являтися хіба що на АЗС західної України, де плече доставки із Європи коротше. Це один із факторів, що впливає на вартість логістики  – вона змінюється у бік збільшення ледь не щодня. 

Аби здешевити логістику, українські та закордонні компанії використовують такий варіант:  закордонні перевізники доправляють товар із Європи до Львова. А вже у Львові – його перевантажують нашим перевізникам. Так компанії можуть заощадити 300-400 євро. Цей розрив сформувався за рахунок дефіциту міжнародного транспорту: усе стоїть на кордонах та у портах, а всередині України є вільні авто.  Ще один спосіб економії, котрий набирає популярності – це доправлення збірних вантажів. Бо зараз дуже часто виникає потреба відправити не цілу партію, а половину або навіть чверть, адже доставку цілої, приміром із Польщі, за 2-3 тисячі євро, замовник оплатити не може. І тоді зручно консолідувати вантажі різних відправників в одному авто. За оцінками експертів ZAMMLER GROUP, частково відновився імпорт. Середні та малі компанії почали завозити вантажі, великі корпорації -ще  вичікують, користуючись залишками на складах. 

І ще кілька важливих новин ринку логістики, які обговорювали цього тижня. 

ЄС скасував на рік всі мита і квоти на експорт з України. 

Докладніше  читайте тут

Конвої чи удар по Чорноморському флоту. Як Україні розблокувати порти.

Докладніше читайте тут

Адріатичні порти Хорватії можуть запропонувати альтернативний маршрут для транспортування зерна з України.

 Докладніше читайте тут

Литва скасувала перевірку на відповідність екологічним нормам для українських вантажівок.

 Докладніше читайте тут. 

Уряд пояснив, які водії і на який період можуть виїжджати за кордон.

Докладніше читайте тут

Apply
Thank you!

Our specialist
will contact you soon

Become acquainted
Give feedback