• укр
  • eng
  • pol
  • 中文
  • рус
Version of the site for the visually impaired
Version of the site for the visually impaired

(укр) Дефіцит пального та черги у 7 днів на кордоні: логістика в Україні на третій місяць війни

(укр)

Робота портів Азовського та Чорного морів залишається заблокованою, так само як і авіапростір над Україною. Залізниця – не може впоратися із усім обсягом перевезень. Тому головна надія логістів – на вантажівки та автошляхи.

Утім, за останній тиждень загальна картина погіршилася.

По-перше, складна ситуація з пальним. І, попри обіцянки уряду налагодити постачання – проблема лише поглиблюється.

У чергах на автозаправках водії стоять до 5-ти годин, а подекуди – й до 2-х діб. Завдяки корпоративним домовленостям, заправити є чим, але це лише одна десята від потреби. Приміром, у бак об’ємом 1000 літрів можна набрати лише 100 літрів. Такої кількості дизелю вистачає лише на 300 км, а це навіть не повний робочий день водія.

Через паливну кризу – логісти вимушено переносять терміни доставки замовлень і всі вантажі прибувають із запізненням.

По-друге – черги на кордонах. Приміром, у бік Польщі – 5-7 днів, тоді як раніше було 3. Чергу гальмує велика кількість зерновозів, в яких перевіряють фітосанітарні документи. Є спроби розділити потік, але полегшення це не приносить, бо прикордонників, котрі займаються перевірками, не побільшало.

ZAMMLER GROUP та інші логістичні компанії виступають за перенесення формальностей на внутрішні митниці Польщі, але цей процес має ініціювати і підтримати країна – сусідка. Також виходом було б переміщення терміналу для аграрної продукції подалі від кордону.

На в‘їзд до України із Польщі середній час очікування сягає 2-3 доби. Це теж багато, тому кругорейс дорівнює уже 10 днів. Більше стоїмо, ніж їдемо – скаржаться водії. А подовження кругорейсів, у свою чергу, впливає і на контейнерний ланцюжок доправлень в інші країни світу, уповільнюючі всі процеси.

Що відбувається в морських портах України під час війни, скільки суден стоять на якорі та які єдині “ворота” лишилися – читайте за посиланням у матеріалі DW.

Будуть проблеми із Румунією. Чому за два місяці Україна може втратити канал відправки зерна на експорт – читайте тут у матеріалі від Новое Время. Бізнес.

Дефіцит через логістику, чи логістичні проблеми через дефіцит – про паливну кризу у матеріалі від “Факти”.

Apply
Thank you!

Our specialist
will contact you soon

Become acquainted
Give feedback